söndag 9 maj 2010

Livet är slut!

Avslutade min blogg igår,men nu tänkte jag starta upp en ny..Få se hur ofta jag skriver.. Just nu mår jag som jag förtjänar antar jag mår skit rent ut sagt.. Är numera ensamstående mamma till världens sötaste Clara.. Har även 3 hundar, men en av hundarna får stanna hos fd sambon och dom två äldsta flyttar med mig,vi kommer flytta till dalarna igen.Då jag är därifrån..Har inget kvar att hämta i denna stad mer,har bott här 4 år.. Men nu e det slut för alltid :(
Bara för ett snedsteg :( Men jag kan inte göra,mer än jag lider av panik oro och gråtattacker :(
Men det e så han vill ha det.. Och jag ljuger om jag säger att de blir bäst så.. Det blir det absolut inte..Ja mår apa kan jag säga..Har bara suttit och gråtit precis hela dagen inte kan jag äta eller nått.. Nu ska jag inte skriva mer känner jag... Ha en bra kväll!!

Älskar dig Micke för alltid!!!

2 kommentarer:

  1. Oavsett hur långt du flyttar kommer du alltid vara en av dom närmsta, kommer gärna och hälsar på om du inte vill komma ner hit vilket jag absolut förstår i så fall <3

    SvaraRadera
  2. såå ledsen för din/eran skull älskade gumman... finns alltid här för dig !!! <3
    puss

    SvaraRadera