måndag 10 maj 2010

Världens lyckliga!!

Ja det är jag verkligen just nu :-)
Idag har vi kommit överens om va vi ska göra ..
Och jag åker hem till Dalarna några dagar-en veckan kanske,sen kommer Micke dit och hälsar på efter några dagar.. Och jag flyttar sen till lägenhet här i stan,och Micke säljer huset och flyttar oxå till lägenhet i stan.. Så börjar vi om från början,kan inte bli bättre :-)
Va gör man inte för kärleken?? Han är det bästa som finns.. Älskar han sååååå...
Kommer bli jobbigt att vara i dalarna och vara 33 mil ifrån varandra.. Men det får gå.. Då blir kärleken bara starkare och vi får sakna varandra..Jag tror stenhårt på detta och de gör Micke oxå.. Men vi ska ju inte vara särbos hela livet men börja med det iaf,sen får vi se..
Nu ska jag natta Clara här.. Sen blir det lite mys med min älskling..
Älskar dig Micke över allt annat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar