torsdag 20 maj 2010

Redan torsdag!

Och imorgon börjar älsk jobba 07 till 07 på lördag sen ledig till söndag 07 och sover igen till måndag 07,men de får gå..Jobbigt att sova ensam tycker jag.. Men de får gå :-) Har ju hundarna som sällskap som får sova med mig haha.. Nu e källaren klar iaf hur skönt som helst,igår drog vi en rejäl städning uppe här då mäklaren skulle komma.. Och de såg lovande ut med priset :-) så nu e det bara att hoppas.. Älsk är ute och klipper gräsmattan,sen blir de röjja ute,jag ska ta och hänga lite tvätt å dra på en maskin och hänga ut.. Hoppas solen snart kan komma,igår var det verkligen sommarvärme sånt gillas kan jag säga :-) Vi drog till stan lämnade av Adam hos Pelle & Sandra,sen vidare och fixade lite,sen drog vi till Emma Peter & ella och fikade mums glasstårta blev det..Smakade kanon.Och hundarna fick leka av sig ute hos Emma och dom.. :-)
Sen drog vi hem grillade korv så Inger och Leffe kom trevligt,Idag är det pysseldag ute som sagt och sen ikväll är det kurs med Loke:-) Kul!!
Sen när vi kommer hem vid halv 10 ca då blir det att se på Beck om vi nu inte somnar innan ..
Man e ganska mör i kroppen efter en kurs kan jag säga.. =) Men kul e det,men nu e de inte många ggr kvar av kursen,måndagskursen är det 2 tillfällen kvar sista gången e de en tävling
och torsdagskursen är det 3 ggr kvar tror jag sista gången där är de oxå tävling,den 19 juni är det kvällstävling så då e de meningen jag och Micke ska ställa upp,den 1 juni är det tävling på Motala brukshundklubb men tror jag inte hinner få min tävlingslicens till dess..
Vi får se! Nu ska jag bädda sängen om Clara vill gå upp vill säga :-)
Ha en bra dag!! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar